tegels Brugge

Toonzaal in de kijker: Brugge

“De lovende reacties van tevreden klanten, dáár doe je het voor!”

Esmé De Cock is vier jaar aan de slag bij Intercarro als toonzaalverantwoordelijke en interieurarchitect in de toonzaal Brugge. In dit interview vertelt ze over haar ervaringen en de unieke troeven van de Brugse Intercarro-vestiging.

Altijd up-to-date

  • Hoe bent u bij Intercarro terechtgekomen?

Ik heb lange tijd als zelfstandige interieurarchitect gewerkt en legde me toen vooral toe op horecazaken. Tijdens een van mijn opdrachten kreeg ik een prachtige catalogus van designtegels onder ogen en ontdekte dat het tegelaanbod nóg groter was dan ik dacht. Sindsdien is mijn interesse in het potentieel van kwaliteitstegels alleen maar toegenomen. Toen er een vacature vrijkwam bij Intercarro Brugge, heb ik geen seconde getwijfeld.

  • Wat is het leukste aspect van uw job?

Net als mijn andere collega’s in de toonzaal heb ik allerminst een nine-to-five-job. Elke dag is anders en je takenpakket is erg gevarieerd. Het ene moment ben je nog volop bezig met administratieve zaken, het andere moment leid je bezoekers rond in de toonzaal. Die afwisseling bevalt me enorm. Maar het fijnste is misschien wel de grote verscheidenheid aan klanten. Onze toonzaalbezoekers hebben een heel uiteenlopende voorkennis en smaak. Daardoor ben je verplicht om alle trends goed op te volgen en continu up-to-date te blijven. Dat houdt je niet alleen jong, je krijgt er ook veel voor terug. Klanten komen ons geregeld bedanken voor de service en het resultaat.

Referentie voor tegels in Brugge

  • Waarom kopen klanten uit de regio Brugge hun tegels het best bij Intercarro?

Omdat we bij Intercarro veel meer doen dan zomaar tegels verkopen. Tegelkenner of niet, we ontvangen elke klant met even veel zorg en toewijding. De bedoeling is dat elke klant net die ene wand- of vloerbekleding vindt die bij zijn of haar persoonlijke smaak en budget past. Domme vragen bestaan niet, klanten helpen is ons doel. Bij Intercarro kom je bovendien niet alleen buiten met je droomtegels, maar ook met uitgebreid technisch advies over plaatsing en onderhoud.

  • Hoe bereiden klanten zich het best voor op een toonzaalbezoek?

Hoe meer informatie we hebben over de in te kleden ruimte, hoe gerichter we interieuradvies kunnen geven. We raden klanten dan ook aan om plannen, foto’s, stalen of zelfs een keukenlade mee te nemen. Maar ook als die niet voorhanden zijn, hoef je je geen zorgen te maken. We stellen sowieso voldoende vragen om van elke ruimte een correct beeld te vormen. Op basis daarvan doen we verschillende afwerkingssuggesties. Ik raad klanten daarbij altijd aan om voor hun favoriete tegel te gaan en geen tussenoplossing te kiezen. Een kwaliteitstegel is een duurzame investering die zijn meerwaarde bewijst op de korte én de lange termijn!

 
0 replies

Laat een reactie achter

Wilt u zich mengen in de discussie?
Voel u niet bezwaard om bij te dragen!

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.